Fan

Publicerat: 2009-12-06
Klockan: 11:32:00
Jag börjar bli så trött på det här!

Fick åka in på akuten inatt med sånna smärtor i magen att det var olidligt! Dom ville lägga in mig igen- jag har förhöjda infektionsvärden och sänkan. Jag bönade och bad om att å åka hem- fick tjata det till mig och dom kan ju inte tvinga mig!

Fan va dum man e! Jag skulle lägga in mig själv, fick besked om att om jag fick feber idag va det ambulans in som gällde. Om jag inte fick feber idag skulle jag komma på måndag morgon och då blir jag antagligen inlagd igen! Men det får jag ta för nu orkar jag inge mer!

Gick och la mig 06.00 imorse, trött som fan! Nu ska jag sova några timmar! Jag vet att det är många av mina nära och kära som läser bloggen- ville bara berätta för jag klarar inte av att ringa runt igen! Puss ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?