Morgonpigg?!

Publicerat: 2009-12-16
Klockan: 10:08:17
Godmorgon skriver jag trots att jag gick upp för flera timmar sen, är redan inne på mitt andra mål mat för idag ;-) Har blivit lite ändrade rutiner i huset nu när vi har 2 Ib, måste ju upp varje morgon, men det är bra :)

Ordning och reda :) Nu ska jag strax byta om och åka till "byn" för att göra massa ärenden, hoppas jag blir klar snabbt så att jag kan få lite lugn och ro ;-) Hoppas ni får en toppendag!
Postat av: Monica
2009-12-16 / 10:51:24

Ville bara skicka en liten vinter hälsning till alla från oss tomtar någon stans i vårt avlånga land. Kram på er.


Postat av: Lisa to Monica
2009-12-16 / 13:23:28

Tack detsamma :) Hoppas ni får en underbar Jul :) kramar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?