Sorry

Publicerat: 2009-12-29
Klockan: 19:21:50
Fy va jag har varit dålig på att uppdatera *skämmes tamme faan* ;-) Har varit full rulle de senaste dagarna med Julstök, sjuklingar i huset, glada nyheter, mycket prat i telefon mm! Har varit och shoppat värsta nyårsblåsan så nu ni blir det fest :)

Känner att jag är på väg "upp" igen och hoppas inte det bara är för stunden, hoppas det håller i sig!

Idag har jag myst med älskade Trulsa hela dagen, först va vi och fikade med Sara & Janina, sen gick vi på stan lite och sen har vi varit här hemma på Lovestaigen, ätit god mat, spelat spel, Trulsa färgade mitt hår,  kacklat som bara vi kan och myst ♥
Postat av: Trulsa
2009-12-29 / 20:39:18

Vill bara säga vilken underbar vän du är! Känner att jag behövde prata och babbla på om allt du redan lyssnat på miljoner ggr förut & som jag ältar om och om igen, men ändå så lyssnar du ännu en gång, det betyder så mycket i min bearbetning av allt som sker i mitt liv just nu. Tusen Tack!!!! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?