1 Juli

Publicerat: 2009-07-01
Klockan: 12:37:24
Vill börja med att hylla min Notebook som fungerar som den ska igen :) Det är så smidigt att ha en notebook som tex nu när jag kan sitta ute i skuggan med min kaffekopp och blogga :)

Igår var det full rulle hela dagen, var bla i Falun och Borlänge, shoppade, fikade & gjorde lite andra ärenden! Sen hem för att fortsätta med mitt projekt (som förhoppningsvis snart blir klart) så jag kan börja det "nya", sen ut till Norrby för att få massage & fika, inte illa det ;-) På kvällen pysslade jag med lite smått & gott!

Idag känner jag mig mör i kroppen efter massagen och febrig?! Hoppas jag inte åker på en förkylning nu! Snart kommer min älskade man hem, då ska vi äta lunch och bara umgås!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?