3 timmar & 40 minuter kvar....

Publicerat: 2009-07-03
Klockan: 03:52:48
tills jag slutar för natten :)
 
Idag har det varit en trött trött dag, har försökt att sova, men blivit väckt när jag väl somnat, gav upp tillslut och åkte för att kolla nya taket med Dan på Woody, sen hem för att fika med Trollet och snacka lite skit, och sen kom Trulsa på kaffe och skitsnack :) Har fortfarande inte vant mig att hon är hemma, att jag faktiskt bara behöver lyfta på luren så kommer hon på kaffe :) Hursomhaver, kul att ha dig hemma hjärtat <3

Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag får krama min underbara Sanna, åh va jag längtar :) Och om 9 dagar fyller jag år, fan va fort tiden går =/ Vet inte ens vad jag ska önska mig iår, ska försöka komma på nått :)

Imorgon åker jag, älsklingen & familjen Ljungberg på Roadtrip till Grisslehamn, där Dan har sitt sommarställe, Fredrik och jag ska få en stuga för oss själva, så vi kan mysa, grilla, bada, sola,  ev fiska, spela spel och bara njuta av helgen <3
 
Vi ska ev ut med ekerölinjen tillsammans allihopa, kommer förhoppningsvis bli super kul, hoppas bara inte jag blir lika sjösjuk som sist, det brukar jag aldrig bli, älskar vattem, men den gången, då var det illa!

Åh jag längtar så tills imorgon, det ska bli så skönt att komma iväg :)

                            

Sitter och funderar lite på Bredsand, vore så kul att åka och hälsa på kusinvitamin snart, deras semester i bredsand börjar imorgon med ett avbrott då dom ska åka på kryssning :) Saknar er!

BTW fick mig en smärre chock när jag kikade in på syrrans blogg, verkar som att hon och Erik har förlovat sig??, skickade ett sms för att se om det var sant, fick inge svar men det förväntade jag mig inte mitt i natten ;-) Får vänta tills hon vaknat..!

Nej nu lär jag ut och ta lite luft, nu är jag ganska så seg i huvudet, sen ska jag väl fortsätta babbla på msn med Emma som också jobbar natt, Kul med sällskap :)
Postat av: Marie Nygren
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2009-07-03 / 06:36:42

Hihi choppingdax på eckerölinjen :)

Ha det supermysigt!!

Kom snart och hälsa på och ta med dig alla kuliga troll, trulsor och alla andra :)

Kram


Postat av: Kattis
URL: http://kattislundborg.blogg.se/ 2009-07-04 / 11:49:11

Haha jo så är de^^

Höhö men du fick jureda på de iaf (a)



tack för pratstunden, även om den vart kort :P

hoppas på en längre till helgen ;)



Ha de så bra där borta å hälsa maken från oss :)


Postat av: Trulsa
2009-07-05 / 18:37:33

Tack gumman, är alltid lika trevligt att komma på kaffe hos dig :) Har heller knappt vant mig att jag är uppe i Dalarna ett bra tag till, men skönt att få vila upp sig lite så jag kommer med nya krafter med mig hem sen :D


Postat av: Marie Nygren
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2009-07-06 / 06:22:01

Men nu är det segt på uppdateringen =)

Pöss


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?