Bad taste party!

Publicerat: 2009-07-13
Klockan: 01:49:44
Igår hade jag och Linda ett fördelsedagsparty ihop, vi bestämde att i skulle ha "Bad taste" tema vilket innebar att gästerna skulle komma i så omaka kläder som möjligt, haha! våra vänner kom på en trevlig kväll med Grillat, tårta och mys! Hade en trevlig kväll med allihopa, Tack för en underbar kväll och för de fina presenterna :D

                   

Imorse blev jag väckt av min älskade man med frukost, kaffe & tårta på sängen :D Tack hjärtat <3 Har haft en lugn dag hemma idag med mys, filmtittande och sömn. Nu sitter jag på jobbet och kollar igenom lite bilder från partyt, ha ha, skit roliga bilder, men än så länge får ni nöja er med bilderna ovan, det är det som bjuds idag :)

Tror förresten att min familj och släkt glömt bort min födelsedag idag eftersom att jag "bara" fick ett Grattis sms idag ;-)

Är så jävla sugen på att ta med mig Trollet, sätta mig i bilen oh åka till Bredsand på en kaffe, men först måste jag kolla med kusinvitamin om dom är på plats då och kolla med Trollet om hon kan, hade varit toppen!
Postat av: Marie Nygren
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2009-07-13 / 09:17:20

Ett superstort grattis från kusinvitamin med familj. Vi var helt slut i går, när folket åkt och vi skulle försöka hitta oss själva igen. FÖRLÅT!!!!!!

Ska inte hända igen! Du vet att du är viktig och värdefull hjärtat men det ursäktar inte att vi inte grattade dig så som man bör hylla en stjärna som dig.

Puss och kram gumman :)


Postat av: trulsa
2009-07-13 / 11:11:19

Även om du inte fick så många mess så fick du ju en skönsjungandes trulsa prick kl 24, först att gratta är inte illa, riktigt stolt faktiskt :P Kul att partyt vart lyckat!!! pusspuss


Postat av: Linda L
2009-07-13 / 17:48:45

haha hur såg man ut.. hehe ;)

tack för att du förgyllde kvällen för mig :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?