Bäst före!

Publicerat: 2009-07-30
Klockan: 04:01:19

jag var inne på Elgiganten och hittade en ny mobil idag :) Får inte hämta den förrns imorgon, då den var restad! Har länge velat haft en ny telefon då min är helt galen, snacka om tuppjuck! Så nu har jag sparat och får unna mig en ny! Killen på Elgiganten var förvånad över att min mobil hållt i 2.5 år, Hallå? Vad säger det?! Det är väl så att mobiler och datorer har ett "bäst före datum" Skulle inte bli förvånad..

 

Här är den, fast jag tog en annan färg, jag hoppas att den är bra, priset var ok. Konstigt det ska bli med ett nytt märke, jag brukar alltid annars använda Sony Ericsson!

Sitter nu på jobbet och har ca 3 timmar kvar på mitt arbetspass, ska bli skönt att komma hem och sova! Har en liten hälsning till Trollet via bloggen; Eeeey jag gillaaaar mackarooooooooooner :P

Postat av: Syateryrster
2009-07-30 / 16:42:55

Haha men din förvirrade syster har inte alltid koll på vart jag svarar, men jag svara iaf ;)

höhö du då din höna skickar två av samma inlägg :P

flyttar in 15 nästa månad ^^

tror vi har de mesta just nu, men kan ju höra av mig annars :P


Postat av: Linda L
2009-07-31 / 12:43:48

åååå ibland tagliatelle ;) hahaha


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?