Chocken börjar lägga sig!

Publicerat: 2009-07-26
Klockan: 05:07:56
2:a natten snart avklarad på jobbet "bara " 2.5 timmar kvar tills jag får hem och sova, skönt!

Igår hade vi en tuff natt på jobbet, känner att jag inte riktigt orkar skriva om allt men vi blev utsatta för inbrott tidig morgon och chocken kom ganska snabbt för mig, har varit rädd/ledsen/orolig hela dagen idag, inte alls kunnat sova, har varit riktigt drygt! Är glad att vi har varit 2 vakna nu inatt och nu natten som kommer blir vi oxå 2 vakna!

Känns som sagt lite bättre nu, men det är klart att man fortfarande är lite skärrad! Ögonen är riktigt trötta och det börjar kännas av väl att jag varit vaken i 24 h. Imorgon är det sista natten sen är jag ledig måndag och tisdag :)
Postat av: Emma
URL: http://lurkas.blogg.se/ 2009-07-26 / 20:36:15

Bara att ringa igen om du behöver snacka. Alltid bra att prata om det.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?