Dålig stil...

Publicerat: 2009-07-29
Klockan: 16:29:07

Nej nu är det dåligt uppdaterat på Roosbloggen, fy på mig! Emma sa idag att det märks att min kusin inte har en dator för hon brukar alltid skälla på mig när jag uppdaterar dåligt :P Ha Ha!

Nu är skit veckan över på jobbet och det börjar lugna ner sig! Har varit ledig nu måndag & tisdag, såå skönt :) Välbehövt dessutom! Har haft två sköna mysiga dagar, bla myst med Fredrik, umgåtts med Trulsa och Trollet en del, Idag var jag och lunchade med Emma & Emma H trevligt trevligt :)


Har precis gjort lite "nytta" Klippt gräsmattorna, krattat, vattnat och rensat lite i rabatterna: Skönt att ha det gjort och fint blev det å :) Vädret har ju förresten varit helt sjukt idag ena stunden är det sol och varmt, nästa moln och kallt..

Är avundjuk på Skorpan som ligger på stranden i Grekland och har det gött, vi vill ju så gärna åka snart, får se hur det blir med det. Nu ska jag sova lite innan det är dags att jobba natten! 


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?