Galen shoppingrunda!

Publicerat: 2009-07-24
Klockan: 17:58:44
Nu så har det shoppats kan jag lova, hittade inte allt vi skulle ha men det kan vi köpa sen :) Älsklingen är hemma och det gör ont i mig att jag ska åka och jobba, för imorgon när jag kommer hem är han tillbaka på jobbet :( Vi har inte alls haft mycket tid tillsammans och det börjar märkas, saknar varandra! Efter helgen har vi planerat in mysdagar & egentid <3

Vad hittade hem till oss idag då? Till "nya" tvättstugan (som ska klinkas & målas) köptes;



                     


     

Bänkskiva, Ho, Kran, Torkställning, Vita hyllor, sopkvast, tvättpåsar & lite annat smått och gott! Snacka om Extreme tvättstuga makeover :) Till nedervåningen köptes 3 st nya fina dörrar!  



Fy va vi har stått och svurit över dessa dörrar, det gick inte så bra för vårt lag :P

Igår kom dessutom Trollfamiljen hem med lite grejer vi beställt från IKEA till tvättstugan;

 

Ställningar att ha under bänken i tvättstugan, med tvättsäck, tråd & tyglådor! Äh det här va ju inge kul, lovar att jag tar "before & after" bilder när projektet sätter igång :) Nej nu ska jag äta mat med min älskade man, sen blir det jobbelijobb!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?