Home sweet home

Publicerat: 2009-07-07
Klockan: 04:52:04
Åh va skönt det var att komma bort i helgen, på Fredagen åkte vi som jag skrev till Grisslehamn med Fam Ljungberg, dom skulle först förbi Sthlm och hämta deras nya bil, så då passade vi på att åka förbi Freddes föräldrar för att "tigga" lite kaffe, hann även med att träffa systeryster och Erik en jätte snabbis, trevligt!

När vi kom till Grisslehamn så möttes vi av ett vackert lantställe, en jävla massa mygg och trötthet! På lördagen åkte vi ner till hamnen, fikade, gick på loppis, kollade runt lite och bara hade det mysigt :) På eftermiddagen åkte vi med Ekerölinjen, blev god mat och en hel del shoppning på Taxfree..

På söndagen var det ganske dåligt väder, lite kyligt och kom en regnskur då & då, åkte hem efter lunch, men stannade till i Uppsala med "spritleverans" bjöds på kaffe och bullar, gott gott :) Har varit en riktigt trevlig helg, borta bra med hemma bäst :)






Idag (eller ja måndag) har jag och älsklingen varit effektiva hemma, rensat, plockat, fixat & donat, städat, tvättat och plockat ihop till Loppisen! Sitter nu på jobbet och är förbannad på min dator som gått sönder IGEN tur att jag tog med den gamla hönan! Inte ens 3 månader gammal och gått sönder 2 ggr, det är dåligt! Ska ringa och skälla på LG!

Nu är det bara 2.5 timmar kvar tills jag får åka hem och sova, det ska bli så skönt :) om ca 1.5 timmar sitter nog min kusinvitamin framför datorn med en kopp kaffe och en stinkpinne och morgonbloggar, det är roligt att hon är så tidig då har man alltid nått att läsa :)
Postat av: Marie Nygren
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2009-07-07 / 06:23:52

Haha....du vet verkligen hur jag fungerar =) Det är ganska exakt 1,5 timmar efter din uppdatering som jag sitter här och läser och ska lägga ett sista inlägg fram till Lördag :(


Postat av: Linda L
2009-07-09 / 10:07:19

Hallå... vad är det för mupp bild du lagt ut på mig.. :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?