Leeeedig

Publicerat: 2009-07-18
Klockan: 22:22:19
Nu så orkar jag med en uppdatering ;-) Igår efter jobbet åkte jag direkt ut för att träffa Sara, åh va länge sen, det var riktigt trevligt :) Satt och pratade om allt och inget, fick med mig fina blommor & en present hem, thanks!

Trollet ringde och sa att det fanns mat och cooffee ifall jag ville ha, hon är ju bara för gó, snacka om att jag blir bortskämd! Tack min fina underbara vän, du är guld! På kvällen satt vi och kacklade och smidde planer, ha ha jag hoppas verkligen att det kommer gå våran väg :) På kvällen hann jag även med ett välbehövt skönt fotbad :D

Somnade ganska sent och vaknade med ett ryck kl 03.30 då jag blev väckt av hemtelefonen som ringde, jag kunde inte somna om efter det! Har varit så trööött idag. Trulsa tittade förbi på förmiddagen för att updatera i lite skvaller och fylla på kaffetarmen, hihi! Vi snackade massa timmar och sen åkte vi och gjorde lite ärenden! Emma kom förbi på kaffe och skvaller och vi satt bra länge :) Trevligt :) Trollet bjöd in på mat och cooffee igen, fy va bortskämd jag är, ska hitta på något riktigt smarrigt att bjuda tillbaka på!

Nu på kvällen har vi suttit ute med en kopp kaffe och skvallrat som vanligt ;-) Ha ha, det märks att jag är ledig och en sak kan jag lova, det är skööönt...
Postat av: Linda L
2009-07-18 / 22:46:57

Ja det är bra tur att du har mig du ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?