Mysdag!

Publicerat: 2009-07-13
Klockan: 23:04:47

När jag kom hem från jobbet imorse var jag så trött så jag landade direkt på kudden, sov länge och gott..Emma & Peter tittade förbi på lite födelsedagsfika och jag fick en flaska Araldica-Asti, har aldrig provat med det såg gott ut :)

Emma & Peter blev avlösta av Sanna & Johan som tittade förbi på skvaller, kaffe & mys och qualitytime :)

Igår skrev jag att jag ville till Bredsand & kusinvitamin, min önskan gick i uppfyllelse, imorgon bitti åker jag, älsklingen & Trollet först till Uppsala för att släppa av Fredde som ska ut på Galej och sen åker brudarna till Bredsand :) Jippie!

Har gjort picknic och fika till imorgon, hoppas det blir fint så kanske man kan ta årets första dopp?!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?