Onsdag

Publicerat: 2009-07-15
Klockan: 22:13:23
Åh va det var underbart att komma bort igår, man lär ju passa på när man inte har nån semester :) Fick lite gott fika hos Freddes föräldrar och sen åkte jag & Trollet till Bredsand :) Blev en låång och helt underbar dag med Sol, skratt och skvaller..Tack kusinvitamin för att vi fick komma <3

Vi kom hem vid 02.00 inatt och jag mådde inte alls nå bra, tror jag åt nått konstigt :( Men idag är det bättre, vaknade ca 11.00 så jag fick lite brottom iväg till massagetiden jag bokat, skönt!

Sen hem för att ta en kaffe med Trollet och mys med mannen som kom hem idag <3 Sov ca 15 minuter och sen upp för att jobba kvällen! Har ganska precis kommit hem och är super trött, dags att sova :) När jag kom hem hittade jag en liten gullig lapp från Tintin som varit här och kacklat med Fredde och säkert myst massa med Smulan :)  
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?