Suprice!

Publicerat: 2009-07-19
Klockan: 23:32:31
Vilken mysig dag idag :) Åkte med Trollet och Kidsen till Borlänge för att hämta min älskade, åh va underbart, har saknat honom så in i helvete mycket!

Vi åt lunch på Max för att sen åka vidare hem och dricka cooffee och jag och Trollet gjorde äntligen klart det vi skulle- nu finns det ingen återvändo baby ;-) Nu får vi hålla tummar & tår, hihi!

Har handlat lite och fixat lite här hemma, imorgon ska vi bjuda Troll med fam på lunch som tack för att kvinnan tagit hand om mig :P

Idag fick jag ett medelande på telefonen, sååå chockad, så glad. Min gamla vän Anna hörde av sig, har inte hört från henne på länge. Hon var dessutom i Borlänge och skulle komma till Dalarna igen nästa helg, då har vi bokat "date", Äntligen ska jag få träffa henne och hennes underbara familj :D Verkligen en suprice! Åh jag är så glad <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?