Vad är det med måndagar?!

Publicerat: 2009-07-21
Klockan: 03:12:57
Har aldrig varit ett Big fan av måndagar, vet inte varför! Måndagar är alltid så konstia & sega!

Idag har det varit en lugn dag, bjöd in Trollfamiljen på lunch- Paprikasoppa med crutonger, det blev en riktig hit :) Men så det såg ut i köket när jag va klar, började med att min blender smällde och halva soppan var utspridd lite här och där, och under tiden jag fick torka så brände jag ju självklart crutongerna, ha ha! Verkligen min dag idag, men det var bara att göra om, det blev ju bra :) 

Har gjort lite ärenden på "stan" idag, vart på Apoteket, på Posten, På Ica, På Hedemora Energi, hunnit snacka lite skit med Emma som åkte förbi och vinkade glatt (hon hittade inte tutan på bilen, ha ha).

Annars har vi bara legat på sängen kollat på tv & myst nästan hela dagen, hade så svårt att sova men ca 1 timmes sömn fick jag iallafall :) Nu sitter jag på Jobbet, ca 4 h kvar av nattens arbetspass. Denna vecka har jag min "skitvecka", men under veckans luckor har vi klämt in lite skoj också!

Nu ska jag strax ta mig en kopp kaffe och kolla på en film, vet inte vilken, har en hel del att välja bland, får helt enkelt åtekomma med recenssion (stavas?)
Postat av: Emma
URL: http://lurkas.blogg.se/ 2009-07-21 / 10:15:24

Haha ! Blev lite stressad av att jag inte hittade tutan. Men tur att ni såg mina vinkningar iallafall. Hahaha, diskret som man är ;P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?