Hej hej

Publicerat: 2009-05-21
Klockan: 15:46:55

Så gottfolk nu är jag här igen! Känner mig lite bättre nu med andningen, kroppen är fortfarande slut och allt går ganska tungt men det är okej! Jobbade första passet idag, var sjukskriven några dagar för att ha chans att komma på fötterna igen!

Har mestadels varit hemma och vilat och sovit en hel del, ätit ganska starka tabletter så man har ju kännt sig ganska groggy! Nu är kuren över och förhoppningsvis ska väl kroppen börja piggna på sig nu å :)

Min kära man och jag gjorde ett ryck hemma igår, städade och flyttade plats på lite möbler, blev riktigt bra!

Har umgåtts med älskade Trulsa en hel del nu de sista 2 dagarna, jag har dock varit helt slut, men skvallra kan man ju alltid göra =P Trulsa skulle dra ut mig och Fredrik på Picknick igår, men det regnade så vi hade picknick i köket istället, var riktigt mysigt :)

Nu är alla papper, referenser och koder klara, så nu ska ansökan in :) Jag hoppas verkligen attt jag kommer in på skolan nu, jag vill, vill, vill :) Håll nu tummarna för mig!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?