Det är ....

Publicerat: 2009-10-09
Klockan: 22:58:18
Tomt hemma! Saknaden är stor efter Fiffin. Varje gång jag öppnar dörren väntar jag att hon ska stå där och vifta på svansen, hoppa och stutsa av glädje och ge mig massa pussar! Fiffin va så jävla skön som personlighet, hon var så gosig, underbar, knasig och den bästa knähunden som fanns! Fiffin ville oftast ligga på en det spelade ingen roll om man låg på soffan och kollade på tv, om man skulle sova eller satt i en solstol på Bresse ;-) Ha Ha, En riktig fin vän/familjemedlem och pärla <3 kärlek!




Idag har jag jobbat 7.15-14.30 sen hem för att möta min kära man :) Ååååh saknat honom! Vi har haft en riktigt mysig dag med god middag, massa mys, spelat spel och kollat på Idool. Jag DIGGAR verkligen ERIK han är så bra :) Min andra favorit gjorde bort sig idag och åkte tyvärr ut! Nu ska jag försöka sova sen imorgon ska jag ut på äventyr, kul :)
Postat av: Linda "skorpan" tyvärr :P
2009-10-15 / 14:56:47

min huund :/ kommer alltid att finnas :)... för mej. bättre hund kan man inte få <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?