Det här med "chill"

Publicerat: 2009-10-15
Klockan: 22:52:38

Tydligen ett populärt uttryck nu! Me dont like Chill! Visst jag älskar att slappa, bara kolla på en bra film och mysa med en kopp te under en filt eller sitta och läsa en bok, IBLAND!

Oftast vill jag ha mycket som händer runt om kring mig för det är den jag ÄR- jag trivs! Jag vill ha mycket att göra! Jag älskar att jobba, träffa folk, hitta på saker och ha kul, blir ganska rastlös annars, det är inte så att jag inte klarar av lugnet och ensamheten jag gillar det som sagt ibland, men jag trivs bättre när det händer saker!

Så nu när jag har tagit det Chill hela veckan så kryper det i hela kroppen på mig, Tack och lov blev det några timmars jobb nu på kvällen. Förövrigt har det varit en lugn dag!

Jag är också medveten om att jag är en människa som behöver ganska mycket chill eftersom att jag är så intensiv som person, fru skojfrisk och Queen of practical jokes ;-) ha ha!

Förresten: Har jag berättat att vi köpt spikmatta?! Den har hjälp mig att slappna av lite mer iallafall :) Nej nu ska jag sova! Nattinatt ♥

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?