Home sweet home

Publicerat: 2009-10-21
Klockan: 20:57:15

Äntligen hemma med min underbara man! Har varit riktigt skönt att komma bort lite (trots omständigheterna) men som det sägs "Borta bra med hemma bäst"

Trulsa är hemma i Hedemora :) Hon valde att följa med hem till mig och Fredde och kommer stanna tills på Fredag, då ska vi passa på att umgås och bara mysa ♥

Imorgon ska jag dock jobba lite med det är bara till 13.15 så det blir skönt! Nu sitetr vi och kollar på kärleken om spirar bland bönderna och strax blir det Gray´s :)

Postat av: Trulsa
2009-10-21 / 21:30:35

Tack för att jag får bo hos er! det betyder så mycket, så jag slipper sitta ensam hemma med alla tankar som rullar som en karusell i mitt huvud. Älskar er <3


Postat av: T
2009-10-21 / 21:36:59

Det är så skönt att få bo hos er, lite lugn och trygghet i mitt liv. Älskar er <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?