Höstmys

Publicerat: 2009-10-12
Klockan: 23:12:12
Det märks verkligen att hösten är här, kallt, färgglatt och friska vindar! Idag har jag och min man haft en mys dag hemma med massa spel, skratt, prat och mys! Niklas kom på cooffee och skitsnack!

Sen gick vi ut för att höststäda lite på tomten, det krattades, togs ner massa av gardiner (hade marokanskt tema på uteplatsen) Fylla på vedboa, sopa, klippa, rensa, städa garaget mm! Flitiga vi :)

Sen har vi tvättat massa tvättmaskiner och rensat lite här hemma, fint blir det :)

Nu på kvällen har vi njutit av en god middag, efterätt och varandras sällskap! Är så skönt att bara ta det lungt och ha trevligt efter allt SKIT som har hänt på sistone!




Här kommer en låt jag brukar lyssna på när jag är lite ledsen och behöver lite styrka, jag älskar den! Spelar inte så stor roll vem som sjunger den, nu blev det Molly! Ta hand om er så hörs vi snart igen!


♥ Glöm aldrig dina vänner ♥
Postat av: [email protected]
URL: http://floorballkeeper.blogspot com 2009-10-13 / 06:46:04

Åh...låter som ni haft en riktig rekreationsdag med massor av kvalitetstid ;)

Härligt!

Man har så mycket att glädjas åt när man bara tillåter sig att lyfta blicken och låta tanken vara fri.

Jag tänker lite på din vän och hennes förlust, på vår egen av lilla hjärtat och sedan slås jag av tanken

- av motgångar blir man stark, med vänner blir man rik, av livet blir man klok.


Postat av: e m m a ;
URL: http://emmahaa.blogg.se/ 2009-10-13 / 12:44:11

ja precis, bara att du kommer in så kan vi komma överens vad du vill ha för färger och så. Vi kommer få in en massa ljus denna veckan från sia :) Hörde att du kanske skulle till Emma ikväll.. känns så overkligt allt det där.. :s ofattbart..



Men vi får höras ja som sagt! Ha det så bra!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?