Jag är saknad

Publicerat: 2009-10-05
Klockan: 22:36:04

Va glad man blir när man får höra att ens "bloggande" är saknat :) Flitig *host host* bloggare om jag är så är det dags att börja skriva igen! Snacka om att jag haft en lång semester!

Har varit så mycket som har hänt så jag kan inte ens summera det hela! Det har varit lite för mycket och ibland behöver man ett break!

Många tårar har gråtits, mycket energi har lagts på ilska, oro, sorg mm. Men för att vara rättvis har inte allt varit skit. Det har varit possitiva saker också:


Fiffin min älskade Beeebis har flyttat till Dalarna :)

Jag har sökt ett kanon jobb som jag verkligen hoppas att jag får (Heltid)


Jag kommer ev få ett till uppdrag av Beh.hemmet jag jobbar lite för, kul :D

En stoooor förändring kommer att ske i mitt liv innan julen knackar på dörren, men mer om det blir i ett annat inlägg en annan dag!


Jag har varit på Kryssning med Party Pinglorna :D Vilken jävla helg det har varit:
Åkte med Trollet till Sthlm Fredag förmiddag, det började med en lång fika och pratstund med Kusinvitamin, många bra råd och härliga skratt, hon är bäst!

Väntade på att Skorpan skulle komma hem så vi kunde ta Taxi till Båten, Paradise skulle avgå 18.15 och vilken galen kryssning! Vi hade så himla roligt, åt gott, skrattade som fan, shoppade, flummade, kastrullade osv osv! Jag kan inte förklara finns bara ett ord : GALEEEEEEET :)

   

    

        

Bjuder på några Pics men det finns fler på Facebook om ni vill se :) På lördagen kom vi tillbaka till Fam Nygren, där blev det god mat, bullbak, tänk att vi klara så mycket fast vi var så bakiis ;-)

Vaknade "utvilade" på söndagen och hade en kanon mysig dag med massa cooffee, skitsnack och idoltittade med Kusinvitamin och familj! Tack för en underbar helg Fam Nygren & Trollet :) Det gör vi om snart igen <3

Postat av: Mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot com 2009-10-06 / 07:58:36

Haha....ja ni ungdommar är inte kloka på en enda fläck =)

Pussa på mammas hjärta


Postat av: Linda "skorpan" tyvärr :P
2009-10-15 / 14:45:51

jaa oj oj oj vilken kryssning båtens mittpunkt men som tyvärr medföljde tredagars bakfylla xD men de var det värt :D tihiii love ya de måste vi höra om snaaaart


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?