Nattbloggning

Publicerat: 2009-10-14
Klockan: 00:38:25
Har ganska nyligen kommit hem från Emma! Jag och Emma H åkte dit nu på kvällen för att umgås med vår kära vän! Hade en hel kväll med massa prat, tv tittande, goda smörgåsar och cooffee!!


♥ Här hemma är det full rulle, vet inte vad det har tagit åt smulan, hon måste ha fått nått ryck, för hon springer fram och tillbaka och tjafsar och busar med allt, toka :) Nej nu ska jag sova! Natti natt!
Postat av: [email protected]
URL: http://floorballkeeper.blogspot com 2009-10-14 / 08:02:00

Hihi mysigt med tjejsnack även om det hade varit skönare under andra förhållanden. Jag tänker mycket på Emma nu när jag har mamma på sjukhuset. Känns så konstigt att höra om hennes familjs förlust när man står mitt i det själv.

Kul med katter eller hur?? Det är djur som jagar om natten =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?