Söndagsmys

Publicerat: 2009-10-25
Klockan: 22:53:13

Va effektiva vi har varit idag, det har städats rejält, tvättmaskinen har gått på rullande band, jag har bytt gardiner, vi har storhandlat och betalat alla "roliga" räkningar!

Kom på att det var 7 dagar sen jag och min man hade "egen" tid och lika länge sen jag hade "Lisa" tid, så nu på kvällen har vi spelat lite spel, ätit gott och bara suttit och pratat, det är mys :) Älskar dig mitt ♥

Ibland händer det mycket runt omkring en som man inte kan påverka det är ändå viktigt med egentid, för att hitta sig själv mitt i alt som händer! Imorgon kväll ska jag ha egentid :) Nu är det dags för en snabb dusch sen ska jag sova!

Postat av: Anonym
2009-10-25 / 23:03:31

Älskar dig med mitt hjärta!! =) Alltid trevligt att sitta o mysa med dig. Ja idag har vart en arbetsdag annars, men sånt behövs ibland med... Hatar betala räkningar!!! Se pengarna försvinna.. Massa pussar!!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?