Tantvarning

Publicerat: 2009-10-10
Klockan: 21:06:00
Är det när man åker själv på Kvinnofrukost :) Va i Vikmanshyttan imorse och åt en god frukostbuffé och lyssnade på en föreläsning, det var faktiskt riktigt roligt :D

Annars har jag legat hemma idag och mest deppat och huvudet har gjort sig påminnt rejält! 2 migräntabletter, cooffee och lite sömn gjorde det bättre!

Pratade i telefon med älskade skorpan som sa att hon tyckte att jag skulle komma dit, why not tänkte jag och hade packat väskan för att åka till Stora staden, och fan va skönt det var- för just nu har jag inte alls nån lust att vara hemma!

Ps Heja heja heja Danmark :D
Postat av: Linda L
2009-10-11 / 10:38:59

Hoppas du mår bättre... kan nog säkert vara skönt att komma till skorpan och prata lite. Du finns i mina tankar!! Puss o Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?