Uppdatering av Roadtripp 2

Publicerat: 2009-10-24
Klockan: 18:23:00

Nu sitter jag och min älskade man i Sthlm hos kusinvitamin och älskade Skorpan, jag har tjatat på henne att hon ska Gästblogga hos mig, here we go;

Tjaa byggflickan hära ^^
tro det eller ej så sitter jag här och har precis fixat naglarna står och funderar vad fan jag ska ha för tröja på mej när jag ikväll ska ut och röja i den stora staden. jao jag e faktiskt ingen kille bara för att jag har ett manligt yrke.. bara så ni vet!
flisan den söta saken måste alltid ha med sig saker hem härifrån.. gärna av mina saker :@ jag vill gärna ha kvar min parfym och mina lampor!! snart tar hon väl med sig hela min nya fondvägg som är nygjord som hon också gillade haha hemska tanke...  jag är urusel på sånt här.. vart tvingad =( under hot O:.. nerå skoja bara men allvarligt vad ska man skriva..

flisan är en uurrolig person underbar människa som ligger mej och min familj väldigt nära hjärtat. vi tycker om dej :D. du finns alltid där för oss och vi för dej.

ja jag har inte så mkt mer att skriva.. :P.. men hare alla ni som läser och kollar.. och flisan.. SKÅÅÅÅÅÅÅÅL!!

Postat av: miie65
URL: http://floorballkeeper.blogspot com 2009-10-25 / 00:35:01

Hoppas inga kameror tog flachiga bilder på kusinvitamin :)

Tack för trevlig kväll men ett problem uppstod !!!

Orken till städning försvann :(

Nåja, Skorpan och gubben kommer ju hem i morgon och då kanske jag kan sätta dem i arbete i stället =)

Kramiz till er båda guldklumpar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?