Bläää

Publicerat: 2010-04-15
Klockan: 23:32:42
Jag blir knäpp på vårt hem, det är fullkomlig kaos! Önskar att en städfirma kunde komma hit och putsa, gnugga, skura och göra fint i vårt hem igen. Efter all renovering och nu när det är så fint på väggarna så är det ändå kaos ;-) Jaja det är ju inte så lång tid kvar tills hallen är klar, imorgon ska det slipas och sen grundmålas, sen är det helg vilket betyder att det säkert inte är klart förrns på måndag/tisdag!

Längtar så mycket tills vi får göra iordning vår blivande myshörna med fotöljen, det orientaliska bordet, alla lyktor, bilder & väggord :) Spännande! När det är klart så är vi såklart inte klara än- för då är det kökets tur, min kära kusindotter kommer hit för att sätta mosaik, byta bänkskivor och diskho. Det kommer bli så snyggt :)

Senare i sommar kommer hon även att klinka vårt tvättstugegolv, vi är så bortskämmda :) Nej fy det ska jag inte tänka på nu, ser bara kaosen framför mig ;-) ha ha!

Dags att ringa min kära man som jobbar och säga godnatt, sen ska jag sova! Nattinatt ♥
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-04-16 / 06:29:20

Men hallå tjejen!

Du ska inte klaga på kaos, tänk på mig!!!!!

Snacka om kaos :)

Nu har jag kommit så långt så nu skiter jag i allt och har bestämt mig för att börja tapetsera själv!!!

För nu orkar jag inte vänta längre.

Sen kan du komma till mig och städa upp i resterna =)


Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-04-16 / 07:16:39

Låter som att det kommer att bli riktigt fint när det är klart :)

Gjorde ni inte grundjobbet innan?

Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?