Den stora flyttdagen!

Publicerat: 2010-04-01
Klockan: 21:57:06
Ja idag har Peter äntligen fått flytta in i sin fina lägenhet. På förmiddagen var vi till Avesta för att han skulle på ett möte, då passade jag på att åka hem till Emma som bjöd på frukost :) Tack tack!

Efter hans möte åkte vi och STORHANDLADE verkligen en full bil, men han behövde en del. Resten av dagen har bara bestått i att flyttat & piffat.

Här kommer lite bilder från hans nya fina lägenhet, jag fick tillåtelse att dela det med er :)



Här kommer en bild på köket.



Vardagsrummet



Sovalkon



Vardagsrumsvy från soffan



Peppes musikhörna



Hallen

Ja det var det jag hade att bjuda på i bildväg! Det kändes jätte konstigt att  lämna Peppe i hans hem nu på kvällen. Det kommer kännas tomt och det är med båda glädje och sorg vi 3 lämnade hans lägenhet idag. När vi kom hem sa vi " oj va tomt det känns utan Peter" 

Men å andra sidan är vi så glada för att han fått komma till eget och gjort den resan riktigt bra! Tur att han kommer hit på påskmiddag imorgon så slipper vi sakna honom allt för mycket ;-) 
 
Postat av: skorpan
URL: http://byggbrudens.blogg.se/ 2010-04-01 / 22:03:16

det är inte annat än att man faller en liten tår av stolthet för sin storebror trots allt.


Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-04-02 / 09:27:24

Åh så fint!!!

Det här har Kompis verkligen gjort riktigt bra :)

Mysigt och fint på alla sätt nu vill jag bara åka upp och äta hans underbara havrebollar som jag saknar ihjäl mig efter.

Kram till er alla.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?