En händelserik dag!

Publicerat: 2010-04-21
Klockan: 22:51:55

Ja jag har haft fullt upp idag kan man säga, åkte som sagt till psykologen och samtalet rullade på, det kändes bra men det var för lite tid, tur att jag ska dit snart igen ;-) Efteråt när jag kom ut till bilen upptäckte jag att jag fått en P-bot typiskt (har ju bara mig själv att skylla) sen åkte jag hem för att plocka ihop lite saker, skälla lite på målarna och sen åkte jag till Jobbet för att prata med chefen om mitt sommarschema.

Samtalet gick bra, mina önskemål godkänndes och nu har vi en del ledigt tillsammans i sommar iallafall :) Det nya schemat blev bättre fast jag först tyckte det var skit :P

Skyndade sen hem igen för att få lite lunch serverat av min älskade och sen var det dags att bege sig till Västerby för att byta till sommardäck, det resulterade i att vi även kom hem med nya sommardäck på bilen, dom andra var tydligen så slitna att dom var en total livsfara! Inge bra! Säkerheten går i första hand!

Vad som hände mellan däckfirman och 2 timmar frammåt vill jag inte gå in på, jag känner bara att jag blir så less på gnäll- så inge gnäll idag ;-)


På kvällen bjöds det på smarrig köttfärslimpa á la Fredde med kokt potatis och gräddsås, mums :) IKEA kom och levererade sakerna vi beställt och strax efter det kom Emma på en trevlig fika och lite kackel! Efter hon åkt slängde vi oss på sängen och kollade på "fuskbyggarna" och bara slappade, skönt och behövligt!

Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-04-22 / 08:46:00

Skönt att det gick bra hos hjärnskrynklaren, och att ni har fått mer ledig tid tillsammans, det gillar vi :)



Hoppas att allt det positiva överskuggar det tråkiga.



Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?