En liten glimt

Publicerat: 2010-04-18
Klockan: 12:50:11
av solen tittar fram och det ger mig hopp om att snart är den "riktiga" våren här, vädret har varit si så där, ena stunden är det sol, nästa är det mörkt och nästa så regnar det, huga! Skärpning våren- kom tillbaka :)

Idag har vi slappat, spelat kort och pratat och nu ska vi snart äta gott, det blir Fläskfilégryta med Tagliatelle. Gott! Sen är det dags för mig att åka och jobba! Thomas Överraskning som jag skrev om igår få ni se ikväll när jag kommer hem, vågar inte lägga ut det på bloggen nu då jag inte vet om han går in och läser just idag ;-)  Så håll till Godo!

Idag har jag även haft tid med att sitta och pyssla lite och har nu blivit klar med födelsedagskortet till min fina vän som fyller år snart :) Blev riktigt nöjd.

Vi hörs senare ikväll mina kära bloggläsare ♥ 
Postat av: Emma
2010-04-18 / 17:44:00

Hihi, det är det som kallas Aprilväder :) Vi hörs Wali ! Puss


Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-04-18 / 21:12:21

Spännande att se vad det är för överraskning :)



Lunch i solen ska vi absolut boka in du och jag, även om det känns avlägset just nu ;)



Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?