Ett lyckorus

Publicerat: 2010-04-12
Klockan: 12:20:17
sprudlar i min kropp och jag är glad :) Känslor som sprudlar och våren är här, solen lyser, fåglarna kvittrar och jag och min älskling njuter av vår egentid!

Helgen har varit fantastisk och nu börjar en fullspäckad vecka för att sen få njuta tillsammans av en ledig helg :) Nu på förmiddagen har vi städad, skrivit matlista och handlingslista, suttit ute i solen med en kopp kaffe och njutit av att vara bara vi :)

Nu är det strax dags att åka och handla sen bär det av mot jobbet, kanske hörs senare ikväll ♥
Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-04-12 / 19:34:42

Visst är det härligt med alla vårkänslor? Du är inte ensam om att det spritter :)

Vad skönt att ni får vara ensamma lite, det är väl inte så vanligt för er nuförtiden.



Känn dig inte dum! Poängen med videon är att det är samma fyra ackord som används i samtliga låtar, det är ganska coolt ^^



Kram


Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-04-13 / 06:40:25

En liten hälsning till Freddybear..............

På lördag är jag Storvreta fan!!!! =)

Grattis och gå nu för f-n, hela vägen!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?