Ett skönare liv

Publicerat: 2010-04-21
Klockan: 09:39:05
Orkade inte blogga igår, va full rulle med att jobba dubbelpass och leka "problemlösare" från det lugna smällde det helt plötsligt till och vissa saker gick rent ut sagt åt helvete, små problem blev stora! Tur att det går att lösa det mesta ;-) så nu är jag lugn igen!

Nu ska jag iväg till mitt första psykologsamtal på många många år och det ska bli SÅ skönt, jag hoppas att vi klickar och att hon kan hjälpa mig att komma på banan med alla mina tankar kring operationen mm, det kommer ta ett tag men jag är "klar" så kommer det förhoppningsvis vara bättre!

Kom på att min kalender heter "ett skönare liv" jag tänkte att det var för att kalendern ska hålla koll på livet, men när jag började bläddra i den häromdagen så såg jag att det finns massor utan härliga tips om just ett skönare liv :) Allt från träning och hälsa till tips om mental inställning! Vilken bra kalender jag skaffat mig! Nu måste jag skynda, hörs sen :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?