Från Lycka till olycka!

Publicerat: 2010-04-17
Klockan: 23:08:20
Gårdagen började ju så underbart, men när jag kom till jobbet så vände det plötsligt, 10 min in på rapporten fick jag springa in på toa för att kräkas. Va bara att åka hem snabbt och hoppas på att det inte var magsjuka, väl hemma slängde jag mig i sängen och sov några timmar, vaknade och var fortfarande illamående men inge mer.

La mig tidigt och vaknade idag "pigg" och kry igen! Ringde sjukvårdupplysningen som trodde det kunde vara magsåret och sa att jag skulle hålla koll på illamående och kräknigar!

Idag har jag och älsklingen njutit av vår egentid, ätit gott, spelat spel, snackat massa skit och gjort lite nytta ;-) Fixat lite här hemma och gjort en överraskning till Thomas, men det får ni se imorgon ;-) Nu ska jag ta en kopp Te och "spöa" min man i Skipbo :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?