Gott o blandat

Publicerat: 2010-04-26
Klockan: 15:52:33
Den här helgen har varit som en "gott och blandat" påse, vissa saker har varit gott och vissa saker har jag slängt bort, och vissa saker har inte varit bra! Låter helt flummingt men jag vet inte riktigt hur jag ska sätta ord på allt.

Fredagkvällen spenderade jag och Trulsa hemma hos Fam nygren och hade en trevlig kväll med god mat, lite zombaträning och massa skratt. Sov över hos Bella för att möta lördagens skratt och tårar!

Det blev kryssning utan 2 av pinglorna som inte kom på båten, så jag, Trulsa & Bella fick göra det bästa av situationen men det blev bra :) Träffade ett härligt gäng som vi definitivt ska fortsätta ha kontakt med, åt gott & dansade natten lång, får ju inte glömma taxfree shoppingen ;-) Me like!

På söndagen bar det hem till Fam nygren på fler goda skratt, fika och skvaller! Packade bilen full med Peppes saker som skulle hem till hedemora, nu har han nästan allt han behöver.

Stannade på vägen för att njuta av en kopp kaffe och lite tid med 2 fantastiska människor som jag inte träffat på länge. Jag kom hem ganska sent och då var det bums i säng som gällde för min del!

Vaknade tidigt för att äta frukost med Thomas innan han skulle till skolan, sen kom Linda & Dan på ett väldigt trevligt besök, vi rensade garaget och annars njöt vi bara av solen, en god lunch, gott fika och massa av uppdatering från båda håll, var ett tag sen vi träffades! Det var verkligen jätte trevligt att ha dom här :) 

Nu ska jag dricka lite kaffe med min älskade man som jag saknat så mycket när jag var borta, vi hörs ♥ 

Ps, lite pics från kryssningen kommer ikväll ;-)
Postat av: lolly
URL: http://lollysbloppis.blogg.se/ 2010-05-02 / 00:05:12

Hej,

Har lagt in nya saker på bloggen, gå in o kika! Massor av kläder, smycken o skor BILLIGT! Kolla under kategorin "SÄLJES" till höger.

Intresserad? lämna gärna en kommentar under bilden eller maila mig på [email protected].

www.lollysbloppis.blogg.se




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?