Här är...

Publicerat: 2010-04-28
Klockan: 23:25:05
Förberedelserna inför imorgon i full gång, tänker inte ens gå igenom allt jag stressat igenom idag! Tur att jag fick en liten paus när Emma kom på kaffe & skvaller! Imorgon har jag en del saker som ska fixas men det ska jag inte tänka på nu, för nu ska jag sova ♥ Nattinatt
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-04-29 / 09:43:18

I dag!!!!

I dag !!!

Tralala, tralala.....

Äntligen är dagen kommen då mamma kommer till lilla metropolen!

Jag vet att hon kommer vara den stoltaste mamman på jorden när hon får se hur fint ditt hem är och hur väl du lyckats i ditt liv.

Jag tror hon kommer känna ännu större glädje och stolthet än vad jag gör och det är henne så väl unnat att få se och vara med om.

Glöm inte visa henne den vackra omgivningen på ditt jobbb också :)

Njut av dagarna och tanka kärlek till varandra.


Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-04-29 / 10:06:33

Hoppas att du få en härlig helg med din mamma. Ta tillvara på tiden och bara njut :)



Massa kramar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?