Huvudvärk!

Publicerat: 2010-04-14
Klockan: 22:26:37
Har gått hela dagen med en elak huvudvärk som inte vill släppa, så jag tar till mitt "sista" knep och det är extra mycket sömn!

Jobbade eftermiddag/kväll igår och sen upp tidigt imorse för att jobba dag, direkt efter jobbet åkte jag till stan för att hämta den sista färgburken och sen hem för att kolla hur det gick för målarna- dom har kommit en bra bit på vägen och jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan dom är klara, för nu är jag förbannat trött på att bo i denna kaos!

Grabbarna har jobbat på här hemma idag och städat in våren, dom har sopat, rensat stuprännor, skyfflat snö, tömt blomlådor och plockat upp alla glasbitar från växthuset (det gick sönder nu i vinter). Dom är så duktiga så :)

Fick mitt sommarschema idag och det ser sådär ut, jag kommer jobba som tusan enligt schemat, men kommer ta bort några pass så att jag och älsklingen iallafall får 1 hel vecka tillsammans hemma i sommar med grillmys, sol och bad :) Vi hörs imorgon igen ♥ Godnatt
Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-04-15 / 15:55:51

Tråkigt med bara en vecka tillsammans, hoppas ni lyckas få mer ledig tid samtidigt!



Ja, snart ses vi igen, härligt! :)



Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?