Mera Renovering!

Publicerat: 2010-04-02
Klockan: 15:41:42
Det är mycket som händer runt omkring oss på Loooovestaigen- så det är tur att vi har ett "schema" på vad som ska göras och när! Idag stog det att jag skulle tapetsera Gästrummet och det är nu klart :) Duktig Lisa som följer planering! Hade inte alls lust att göra det idag då jag känner mig seg- men när jag väl började så gick det som en smäck- jag är ju proffs, ha ha! Självklart bjuder jag på bilder;



Före, inte alls snyggt men bättre än när vi flyttade in iallafall, det här var verkligen akut målat :P



Några våder på plats- ser ni att det är samma tapet som nere i köket fast denna är svart/vit :)



Snart klart :)



Nu så :) Klart! Yeees :) Känner mig ganska duktig, nu behövd det bara lite nya möbler som ska handlas på IKEA nästa helg och lite omboning, sen blir det så fint så! Återkommer med nya bilder när det är helt klart :)

Nu har jag "semester" från renoveringen ett litet tag och det ska bli riktigt skönt! Dom komemr hit från Sandå måleri nästa vecka för att ge kostnadsförslag om hallarna, han lovade iallafall att han skulle vara klar innan mamma kommer, skönt!

Nu ska jag städa undan lite och sen börja med Påskmiddagen. Glad Påsk!

Postat av: Fredrik
2010-04-02 / 16:53:04

Snyggt älskling! Det blev verkligen kanon! Du är duktig du. Älskar dig!


Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-04-02 / 22:07:53

Tackar tackar :)



Full rulle med omtapetsering, hoppas att målerifirman kommer med ett bra prisförslag också.



Glad påsk på er!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?