Mys!

Publicerat: 2010-04-11
Klockan: 16:29:43
Åh va underbart det är riktig vår här i Uppsala, va glad jag blir :) Här ser man blommorna som är på väg i rabatterna och solen lyser så skönt idag, vi har tom fikat ute i solen idag :) Mys!

Blev inge internet och bloggläsande för mig igår, jag är nyfiken, vad har ni skrivit? ha ha får kolla när vi kommer hem ikväll :) Jag = Bloggberoende?

Igår kväll gick vi ut på en restaurang som heter Aspentos med Sara & Thomas, efter det åkte vi hem till deras fina hus för att fika och snacka massa skit, det var verkligen supertrevligt :) Huxflux var klockan 02.00 och vi bestämde oss för att åka till Fredriks föräldrar för att sova.

Idag har det stått SHOPPING på agendan och vi har både hunnit med att gå på "monster" IKEA och på Mio, hittade nästan allt vi skulle ha - en matta, så vi var ganska nöjda ändå!

Nu är det strax dags för lite middag och sen blir det nog en fika till innan vi far hem igen! Det brukar ta ett tag tills vi kommer iväg, så när jag orkar, ikväll eller imorgon förmiddag ska jag uppdatera mig om vad som har hänt i era liv i helgen :) Kram så länge!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?