Njut

Publicerat: 2010-04-23
Klockan: 11:29:40
Solen skiner, det är underbart väder så njut :)

Idag är det full förberedelse inför helgen, om ca 2 h åker jag till Krylbo för att hämta Trulsa och där börjar färden till storstaden och första stoppet är hos Kusinvitamin för "update & kaffe", sen åker vi vidare till Bella för att äta gott, dricka ett glas vin, skvallra och ha en mys kväll :)

Imorgon åker sedan partypinglorna på Paradise och ska ha en toppen kväll/natt/dag! Det ska bli så skönt att komma iväg och bara få släppa loss, jag har varit lite stressad nu dom senaste dagarna för saker som händer nästa vecka, men det får vi ta då ;-)

Ha en underbar helg mina kära bloggläsare, det ska jag ha ♥
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-04-24 / 09:49:33

Aaaaaaaaaaaaa............. tack snälla Ariel för att du plötsligt fick ändra dina planer (hoppas allt löste sig till det bästa) för då fick jag 6 extratimmar med Flisan och Trulsa!!! Gott vin och mysiga timmar med massa skratt =)

Det är stake i sumba fitness....eller???

Önskar er en trevlig kryss i kväll det ser ut som att ni kommer ha tokfint väder.

Kram till er alla som ska med.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?