Nu är det dags......

Publicerat: 2010-04-04
Klockan: 22:34:20
För lite uppdatering tycker kusinvitamin i huvudstaden, so here we go!

Jag lämnade er sist vid att jag skulle förbereda påskmiddag, vi hade en trevlig liten påskmiddag Jag, Thomas & Peter. Tyvärr har min älskade man inte fått uppleva påsken alls då han jobbat hela tiden!

Igår jobbade jag 10 h, tungt men en bra peng :) Jag hade ett "delat pass" jävligt jobbigt men ganska bra för mig som hade lite tid att vila upp mig och samla ny kraft! Va tvungen att tokköra till Apoteket för att hämta ut mina tabletter, magsåret är inte läkt så jag åker på 2 månaders kur igen! Hellre det än att ha ont i magen ;-)

Efter jobbet igår åkte jag och Thomas till Peter för att fika och snacka lite skit, trevligt va det :)

Idag har jag tagit det lugnt på förmiddagen och sen serverades lunch och sen var det dags att piffa tills sig för att åka på Kalas hos kära Trulsa :) Det var trevliga timmar med massa gott fika och kackel.



Måste bara bjuda på en bild av mig och Trulsa från Bröllopet, När man ser denna förstår man att
1: vi har jävligt roligt
2: vi inte är kloka på en fläck ;-)
Jag gillar det här bilden, vi är helt ovetandes om att bilden är tagen och finns säkert över hela internet :P

Nu på kvällen har vi ätit en fantastisk god Tacobuffé, SPELAT KORT MED "ungdommarna" och till kaffet bjöds det på Kladdkaka, Persikohalvor & glass :) Vilken söndag! Nu är det dags att sova! Natti natt ♥




Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-04-05 / 08:26:09

MYYYSIGT!!!!!!!!!!!!!!!

Tack till Trulsa också som räknade in Kompis i sin kalas-skara =)

Ni är sååå snygga ni två ihop =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?