Tankarna

Publicerat: 2010-04-07
Klockan: 22:49:53
Snurrar på idag också, inte blir jag nå klokare av det ;-) Har försökt att bena av och sortera, skriva ner och göra något åt dom! Jag tror att jag måste ge det lite tid och smälta allt innan det faller på plats igen :) Nog om det!

Dagen har varit okej, jobbade till 13.15 istället för till 16.00 och det var ganska skönt! Hem för att vila och sen åka till verkstan "orkar" inte gnälla, men jag kan ju avslöja att det inte gick bra ;-)

Nu på kvällen åt vi en god middag och sen har det städats, skönt att ha det klart inför helgen! Nu blir det en kopp te + en skorpa sen väntar sängen! Godnatt mina kära läsare!
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-04-08 / 06:47:43

Hihi.....var sak har sin tid gumman. var sak har sin tid.....Tjattanten är i gång igen. Man ska inte forcera fram ett resultat man ska låta saker mogna i sin egna takt. Rätt som det är sitter du med det självklara svaret i handen och då funderar du på hur det kunde vara så svårt att komma på det?

=)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?