Att tänka på sig själv...

Publicerat: 2010-08-09
Klockan: 19:23:37
Är ofta en sak jag glömmer bort. Jag bort prioriterar oftast mina egna känslor, mitt mående och mig själv. Ibland får man en tankeställare som gör att man tänker om för ett tag! Jag måste lära mig att allt inte kan gå i 180 hela tiden, att jag inte alltid kan finnas till för alla och att jag måste lära mig själv att lyssna på min kropp och vad den vill.

Jag har kännt ett bra tag att något inte står rätt till, jag har tänkt att det beror på både " ditt & datt" - men aldrig tänkt längre än så! Idag tog jag tag i detta och ringde för att boka tid hos farbror doktorn, fick komma dit på eftermiddagen efter jobbet och träffade en riktigt bra läkare den här gången.

Magsåret vill inte läka som det ska (har fått medicin igen), Blodtrycket är ännu lägre än det var förra månaden- det är läkaren lite fundersam på hur vi ska lösa (får inte ta medicinen). Nya blodprover ska tas på onsdag, har fått nya smärtstillande som jag kan äta eftersom att Panodil och Alvedon inte fungerar, så nu ska det förhoppningsvis gå åt rätt håll igen!

Är sjukskriven nu minst en vecka fram och sen får vi se hur det känns när jag träffar honom nästa vecka! Det har jag sysselsatt mig med nu på eftermiddagen ;-)

Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla Fejjan, skriva en matlista, handla lite och ikväll är det jag, en god kopp Te och Tv:n som gäller ♥
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-08-10 / 06:15:23

Bra gumman!

Du måste ta hand om dig själv också ;)

Tänk på att du har ansvar för fler än dig själv och vad ska dom göra om du inte håller ihop?

Nej, fram med mer egenkärlek och omtanke till dig!!

KRAM


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?