En liten smula...

Publicerat: 2010-08-04
Klockan: 22:46:48
Energi flög över mig idag och då passade jag på att utnyttja den! Vaknade vid 14.30 och åkte iväg på ett "möte" - det blev inte riktigt som jag tänkt mig men så nöjd och glad ändå!

Fikade med Emma som bjöd på gott kaffe & trevligt sällskap som vanligt! Hem för att äta mat med Peter och sen åka och handla! Nu är det handlat inför helgen! Jag har städat, tvättat, bytt sängkläder, åkt med sopor och bakat :) Skönt att ha det klart!

Dags att avrunda för idag och försöka sova, nattinatt ♥
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-08-05 / 07:10:48

God morgon min sköna :)

Hoppas du sov gott och inte hade några konstiga drömmar ;)

Tänker mycket på dig just nu.....undrar varför? =)

KRAM till er alla där uppe.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?