Hemmamys!

Publicerat: 2010-08-23
Klockan: 23:13:41
Dålig uppdatering- me know! Har faktiskt inte hänt något speciellt alls! Varit hemma och bara vilat, kollat på film, sovit, myst och som sagt bara varit. Var en sväng till jobbet och hälsade på alla glada :)

Idag hade jag ett litet "hejdå" fika med Plupp som ska tillbaka till Luleee, passade även på att mysa lite med Trulsa!

På eftermiddagen bakade jag och Freddan vaniljbullar och satte på en kanna kaffe för på nu på eftermiddagen kom Skorpan som ska vara här ett par dagar :) Myyys ♥
Postat av: Mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-08-24 / 06:23:56

Pussa på min Skorpa, krama min Kompis och ta hand om min klimp :)

Ge varandra en kram också när ni ändå är i farten =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?