Idag är det en speciell dag...

Publicerat: 2010-08-15
Klockan: 22:05:51
Idag firar nämligen Marie ♥ Anders 24 år som gifta. Stort Grattis till er :)



Ett väldigt fint par som både jag och min man ser upp till...

Helgen har varit toppen i Stora Metropolen med familjen tokstolle, vi har njutit av god mat, snackat massa skit och bara myst, härligt!

Träffat pappa och grabbarna och passade på att få uppdatering och pussa på småbröderna :)

Idag fick jag äntligen träffa min älskade man, saknat honom jätte mycket nu när han har jobbat och varit i Tyskland!

Idag har vi varit på Dantes jätte fina dop i Vaksala kyrka ♥ På vägen hem köpte vi Thaimat som vi njöt av på en rastplats i solen, och nu kan jag erkänna att det är riktigt skönt att vara hemma igen! 

 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?