Lilla metropolen...

Publicerat: 2010-08-17
Klockan: 20:02:05
Har finbesök av min kusinson Danne som gör stan osäker, jag håller mig inne och hoppas han gör detsamma ;-) Ha ha! Imorgon får jag lite qualitytime med honom när han dyker upp på en fika med tjejerna på eftermiddagen!

Idag har vi städat och gjort fint hemma, åt en riktigt god lunch som vi suktat efter länge: Fläsk med potatis och löksås. Mums!

På eftermiddagen har vi tagit det lugnt och varit iväg en sväng! Nu ska jag ta ett rågbröd med leverpastej och en kopp te och bara njuta av kvällen med lite kortspel och sen väntar kudden ♥ 




Här kommer en bild från dopet i söndags på Lilla Dante, Sara & Thomas :)
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-08-18 / 08:07:56

Åh...vad söt han är!!!!

Brås på båda föräldrarna ser jag :)

Skicka hit tjejerna sen så jag också får mysa lite med dem!!!!

Annars blir det 5 poängs avdrag =)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?