Mys mys myyyys!

Publicerat: 2010-08-25
Klockan: 22:05:10
Skorpan är här, Trulsa har varit här vilket har inneburit en massa mys och kackel :) Det är roligt att vara omringad med massa tokstollar som gör allt för att få en att skratta (har inte varit så svårt)...

Igår var jag och Skorpan i Borlänge för att köpa en Bröllopspresent och lite annat smått och gott, lunchade på Matpalatset, tog en kaffe på Wayne´s och sen hem igen för att bara slappa och kolla på Fångarna på fortet :)

Idag har det inte hänt så mycket och nu på kvällen "puttade" Freddan och Skorpan på mig lite och tyckte att vi skulle gå ut och ta en kaffe på "Halvan" bara för att komma ut ett tag och jag måste erkänna att trots att jag var väldigt trött och inte orkade stanna så länge så var det riktigt skönt att bara komma hemifrån en stund ♥
Postat av: Mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-08-26 / 07:16:10

Bra jobbat Skorpan och Froddybear!!

Hon ska ut och göra roliga, mysiga och annorlunda grejer annars kommer hon att försoffas totalt av sin trötthet. Man måste leva också, Lisa glöm inte det!

Lagom dos skratt och trevligheter kombinerat med vila däremmellan. Annars tappar du greppet.

Tro mig, jag har varit där själv.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?