Nämen...

Publicerat: 2010-08-10
Klockan: 23:00:11
Kollade tillbaka på senaste inlägg och ser att jag inte har uppdaterat om vår fina veranda som är klar, inga pics har ni fått heller! Vi är väldigt glada för all hjälp vi har fått, och väldigt nöjda med resultatet :)



 ♦ Blev mycket större & finare nu....


Blev så glad idag när det plingade på dörren och älskade Trulsa kom på kaffe och en massa massa skvaller, skratt & nästan lite tårar ;-) Nu är hon hemma igen efter 2 veckor ute i världen på upptäcksfärd, får njuta en liten stund till av min väns sällskap imorgon innan hon åker iväg några dagar till :)

När min man kom hem från jobbet väntade en trött med glad fru, smörgåstårta & kaffe. Mums! Efter lunchen sov jag ett tag och sen åkte vi till tippen för att tömma släpet. Nu är garaget fint igen och nu kommer vi kunna köra in bilen, skönt :)

Fredrik fick även ett ryck idag och höststädade på tomten, klippte gräset & krattade. Jag hjälpte till lite och sopade verandan, torkade bordet & fönsterbläcken!

Nu ska jag gå och lägga mig, ska vara på Vårdcentralen kl 08.15 imorgon. Hörs imorgon! Nattinatt ♥

Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-08-11 / 06:32:45

Rapport via telefonen efter VC!!!

Love you :)


Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-08-12 / 21:52:04

Vad fint det blev. Skönt att ha en uteplats utan getingar också ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?