Redan augusti...

Publicerat: 2010-08-02
Klockan: 21:16:31
Vaknade av att telefonen ringde kl 07.00 imorse, det var jobbet som undrade om jag kunde komma ut och jobba dag istället för min kväll. Trots att jag var supertrött så valde jag att åka till jobbet- och jag gjorde rätt för det var mycket skönare att vara hemma hela eftermiddagen!

Älsklingen och jag tog en runda på stan, började med ett akutbesök på folktandvården, Freddan har dragit på sig en inflammation i tandköttet och dom såg att en tand var "död" så den måste dras ut på torsdag :( stackarn!

Sen var det dags för honom att klippa sig och jag passade på att gå på en liten promenad på stan, gjorde lite små ärenden och såg min omkring! När vi kom hem lagade vi mat och njöt av middagen aldeles ensamma!

Nu ska jag  pyssla lite här hemma, plocka bland lite papper, tvätta en maskin, stryka en duk, kanske fortsätta pyssla med Dopkortet till lilla Dante. Sen blir det en kopp Te innan det är dags att krypa till Kojs!

Tänk att det redan är augusti! Är sommaren slut nu och hösten på intåg?!
Postat av: Sanna
URL: http://vaxkatten.blogg.se/ 2010-08-03 / 06:44:16

Ja det hoppas jag, tycker att det har varit höst i luften länge nu :)



Stackars Fredrik :(


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?