Snabb uppdatering....

Publicerat: 2010-08-13
Klockan: 23:25:35
innan det är dags att gå och lägga sig, vilket jag borde ha gjort för länge sen ;-)

Dagen har varit bra. Trollet stannade tills på eftermiddagen och vi har inte gjort så mycket mer än att vi har skvallrat en massa, druckit kaffe, ätit en god lunch och varit på en liten raggarrunda i stan!

Nu på kvällen har jag gjort smörgåstårta och bakat kladdisar inför besöket i den stora metropolen imorgon :) Åker tidigt med först ska jag hämta upp Plupp som ville följa med- trevligt med sällskap på vägen! Men tanke på hur sent det blir i säng får jag väl flörta med henne att hon får köra en bit så att jag kan slumra lite i bilen :P

Ha en underbar helg mina vänner, det ska jag ha ♥
Postat av: mie
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com 2010-08-15 / 13:03:59

Nu ska vi se här.....

du startade helgen på 15 minuspoäng:

Plockade 5 pluspoäng för smörgåstårtan, 5 poäng för kladdkakan och sist men inte minst 7 pluspoäng för trevligt sällskap vilket ger en summa av 2 pluspoäng som du nu har tillgodo =)

Glöm inte sms:a när du kommmit hem ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Komma ihåg dig?